IAT vil, med udgangspunkt i vore kunders krav, ønsker og forventninger - udføre opgaverne på en måde, der sikrer at kundens krav opfyldes med hensyn til sikkerhed, kvalitet og service.
Dette vil vi sikre ved:
At vore medarbejdere er uddannede og informeret om vore kunders krav, ønsker og forventinger, således de i videst muligt omfang er i stand til at kontrollere sikkerheden, kvaliteten og kundeservicen af eget arbejde.
At opretholde en kvalitetsstyring, der opfylder ISO 9001 og ISO 22000 standarderne.
At opstille og løbende følge op på objektivt målbare kvalitetsmål.
At føre en løbende dialog med vore kunder om deres krav, ønsker og forventinger.
IAT’s målsætning er ikke at være den største, bare den bedste - som opnås ved
Løbende dialog med samarbejdspartnere om udvikling og forbedring af firmaets service ydelser
Velkvalificerede medarbejdere med fokus på sikkerhed, kvalitet og service
Kontinuerlig anvendelse af vort kvalitetsledelsessystem